Воспитательная работа

Тәрбие жұмысы тұтастай алғанда университеттің және кафедраның білім беру процесінің бір бөлігі болып табылады, атап айтқанда, болашақ медицина мамандарының жеке мәдениетін қалыптастыру және дамыту міндеттерін іске асыруға бағытталған. Тәрбие жұмысының негізгі міндеттері: студенттердің оқуға деген көзқарасын кәсіби қызмет ретінде және әлеуметтік-кәсіби топқа – Денсаулық сақтау саласына жататындығын қалыптастыру. Болашақ мамандардың адами және кәсіби қасиеттерін жан-жақты дамыту, студенттер үшін мүмкін болатын шығармашылық қызметті үнемі ынталандыру, өз мамандығына деген қызығушылық, таңдалған мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін игерудегі Тәуелсіздік.
Кафедрада жүргізілетін тәрбие жұмысының түрлері: педиатрия факультетінде оқу топтарының кураторлары мен кафедра оқытушылары ұйымдастыратын және өткізетін студенттермен ұжымдық және жеке іс-шаралар, сондай-ақ студенттердің ҚазҰМУ өткізетін барлық іс-шараларға қатысуы. Әр түрлі масштабтағы Асфендияров.
Кафедра жыл сайын тәрбие жұмысының жоспарын жасайды. Кафедра кураторлары оқытушылар қатарынан жетекшілік ететін топтармен түрлі іс-шараларды белсенді ұйымдастырады. Барлық жоспарлар келісілді және бекітілді, олардың орындалуын педиатрия мектебінің әлеуметтік мәселелер және тәрбие жұмысы бөлімінің аға әдіскерлері бақылайды.
Кафедраның әлеуметтік-тәрбие жұмысының 2021-2022 жылдарға арналған жоспары

Проф.Н.А. Барлыбаева атындағы Балалар аурулары кафедрасында «Бала тәрбиесіндегі әке мен ананың рөлі»

тақырыбында тәрбие жұмысы

Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің дипломнан кейінгі білім Комитетінің 02.02.2023 ж. №123-к отбасылық құндылықтар, рухани мораль, некені қорғау, ана болу, әке болу, балалық шақ және тұрмыстық зорлық-зомбылық жөніндегі хатына сәйкес проф.Н.А. Барлыбаева атындағы балалар аурулары кафедрасында 06.02.2023 жылы рөлдік ойын және дискуттық технологиямен тәрбие жұмысы жүргізілді.

«General Medicine» мамандығы бойынша «Basic of Children ‘s diseases» модулі бойынша GM-19-51A тобының «Children’ s diseases» пәні бойынша, GM-19-52a «Being Mother» және «Being Father» тақырыбы бойынша 4 курс студенттері рөлдік ойын мен дискутивтік технологияны пайдалана отырып, іс-шараны профессор Н. А. Барлыбаева атындағы Балалар аурулары кафедрасының ассистері, медицина ғылымдарының магистрлері Сагимова Райхан Шырынбайқызы, Манасбаева Арайлы Елубайқызы ұйымдастырды.

Жетекші пікірталастар GM-19-52a топ студенттері Nadra Hyder Shah және Saqib Mir, Singh Priyanka, Rizwan Wani Mohammad спикерлері болды.

GM-19-51A тобының жетекшісі Hassan Javed отбасындағы әкенің рөлінің маңыздылығын хабарлады. Бұл студенттер тобы «being Father»тақырыбын таңдады. Рөлдік ойынды Zeeshan Ahid, Arslan Zafar студенттері орындады.

«Being Mother» тақырыбын GM-19-52a тобының студенттері талдады.

Жалпы, студенттер рөлдік ойындар арқылы баланы тәрбиелеуде отбасындағы ана мен әкенің рөлінің маңыздылығын түсінді.

Проф Н.А .Барлыбаева атындағы Балалар аурулары кафедрасында тәрбие жұмысы бойынша “Этникалық толеранттылық” және “Үштілділікті дамытутақырыбына студенттік конференциясы өткізілді

 

Проф Н.А .Барлыбаева атындағы Балалар аурулары кафедрасының тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес 03.04.2024 жылы 4 курс «Жалпы медицина» мамандығы бойынша GM-20-94a, GM-20-95a, GM-20-73a, GM-20-74a топтарының шетел студенттерімен “Этникалық толеранттылық” және “Үштілділікті дамыту”тақырыбына тәрбие жұмысы дискутивтік технологияны қолдануымен жүргізілді.

Тәрбие жұмысы бойынша іс-шараны №2 БКҚА клиникалық базасында медицина ғылымдарының магистрлері, кафедра ассистенттері Сагимова Райхан Шырынбайқызы, Манасбаева Арайлы Елубайқызы ұйымдастырды.

Тақырып бойынша презентациялар GM-20-95a, GM-20-94a, GM-20-73a топ студенттерімен дайындалды: Payal Aggarwal., Zarmeen Farugui, Amal Qaisar Saleh, Fathima Henna, Jasna, Sumal Iqbal.

Презентациядан кейін студенттер арсында сұрақ-жауап түрінде пікірталас өткізілді.

Тәрбие іс-шарасы бойынша кафедра ассистенттері Сагимова Райхан Шырынбайқызы мен Манасбаева Арайлы Елубайқызы қорытынды жасады. Нәтижесінде студенттер 3 тілді білудің артықшылықтарын және қазіргі қоғамдағы этникалық толеранттылықтың маңыздылығын бағалады.